Friday, March 05, 2010

C.u.D.ipt!!!


kenapa ada gmbar UNIC plak kat sini??
HAH!! tu la, ak nk kongsi perasaan hepi ak ni ngn korg..

MySpace

awal mula, pertama mula..
SYUKUR ALHAMDULILLAH

yg tidak terhingga ke hadrat Allah s.w.t..
kerana dgn izin-Nya, dpt ak menulis entry ini..
setelah sekian lama ak mndiam kn diri..
v(^__^) peace~

sebenar nya, malam ni..ak dan shbt ku mesti buat pilihan..

ade 2 program yg mesti kami pegi..

1) Padang Kawad utk latihan TTS..atau..


2) Kolej Melati sbb ad KONSERT UNIC..



hanya Allah yg tahu..betapa sukarnya nk buat kputusan..
nak atau xnk..mesti lepas kn salah satu..

akhirnya, ak ikot gerak hati..utk pegi ke Kolej Melati..
selain dpt release tension..

(sbb projek ITT400 kami yg xsetel2 lagi..hmm)
dpt gak kami muhasabah diri dgn lagu nasyid..


betapa ak bersyukur ke hadrat Allah..
kerana ak bersama sahabat ku dpt melihat & mndgr
UNIC secara langsung..

betapa ak gembira berada di situ..
klw org laen tgk..mesti depa igt "xbetul da ke minah ni?"
sbb senyuman ak masa tu..mmg smpai telinga la..hehe..

YA ALLAH!!
SYUKUR ALHAMDULILLAH~

MySpace

8 comments:

Syafiq Kadiran said...

wah!!!
macam sonok sangat je dapat tengok konsert....
k a dapat release tensen...
xd serabot pale otak...

atOn said...

(^__-)v hoho..
sonok ar..
sbb ak mne layan konsert2 ni..
ni kali ke-2 ak tgk konsert LIVE lepas MESTICA ngn AMAR wat persembahan kat KMPh mase ak pst..huhu.. =)
alhamdulillah..sgt2 release..

NORUL AMIRA NADIA BT AHMAD said...

best2..mmg best..terbaek pnya..hehe

atOn said...

betol3!!! (^_^)v
TERBAeEkk~
hihi..

hafiz said...

haha. ponteng TTS.. aku malas nak masuk campur pasal tu bukan modul bomba. tu yang biarkan je la korang g

atOn said...

ohohoho..
patot la komander benar kn kami pergi..hihi~

aLyA_syGS said...

UNiC best~

atOn said...

yezza!!~ ;)
ur right aLyA_syGS..



combat position