Monday, April 02, 2012

Cinta Sebenar 2 [FINALE]





Entri ini merupakan sambungan entri 

....

Hari berganti hari...
Minggu berganti minggu..
Bulan berganti bulan..

Aku menunggu penuh kesabaran..
Umpama menunggu sebuah rombongan..
yup!! Sebuah rombongan membawa bungkusan..hehe

Alhamdulillah...
Finally... (^______^)v
pada tanggal 30 Mac 2012,
yang jatuh pada 7 Jamadilawal 1433H,
bersamaan hari Jumaat yakni penghulu segala hari..


"alhamdulillah ya Robb"
kegembiraan yang sukar untuk ku gambarkan..
dalam hati ini, hanya Allah Maha Mengetahui.. :)

sambil ditemani 2 orang sahabat yakni farah & murni,
aku menuju ke Pejabat Kolej Teratai UiTM
untuk mengambil bungkusan yang telah lama ku nanti..



saya suka biru langit itu!!
one of my favourite color.. =)
dan syukran for the button badge ye~
serius sangat..sangat smart! ^^,



jazakallahu khairan kathiran 







6 comments:

hiDAyah_muRNi said...

wowowo~ ni ke resumenyer.. ops! testimonial. hahah

aton said...

hahaha...
ade plak resume~~
ngade murni nih!! :p
err, sbnr nye..org tak tau pon nk wat testimoni cmne..hak3~~

FiqRie Skeleton said...

tunggu baju macam tunggu apa ye aton.. hik3

aton said...

haish =,="
tahu xpe afiq...
standard la~~~
1st time gne online shopping..
hehe.. :D

shairazi sharizan said...

tanya sikit,

baju tu ok tak? dr segi kain dll.

act, kawan-kawan yg komen. kita menjualnya sahaja.

nak dgr komentar pengguna lain

aton said...

hmm..
sebenarnya, kain ni agak nipis..
Tak lah terlalu nipis, cuma dibandingkan dengan baju2 muslimah yang lain...agak nipis..
dan, saiz baju yang saya beli XXL..tapi, tidak seperti XXL..
seakan2 XL saiznya...
walaubagaimanapun, masih lagi berpuas hati... :)

Thanx for your concern! ^^,



combat position