Monday, August 27, 2012

Peristiwa 6 Syawal




"Ni hadiah adik bagi akak.

"Eh? Bila pula adik bagi mama suh bagi ani?"

"Hari tu, masa ani kat asrama."

"Ohoho..sweet la adik ni!! Aish, terharu ni"

"Besday adik nanti, bagi la hadiah kat adik juga"

"Haha..insya-Allah"

-------------------------------------------------------------

Adik, alhamdulillah akak tak pernah 
lupa tarikh lahir semua ahli keluarga kita. 
Akak dah rancang dah nak bagi something pada adik. 
SERIUS!! Tapiiii...kebetulan dengan izin Allah, hari jumaat 
bersamaan 24 ogos 2012 tempoh hari, saudara mara 
dari selangor tiba-tiba tepon cakap nak datang beraya. Semua
ahli rumah sibuk kemas-kemas apa yang patut. Sampai la adik cakap.

"akak, ingat tak hari ini hari apa?"

"laaaa..hari Jumaat la..kenapa?"

"tak de pape, saje tanya"

mungkin sebab dah lama akak tak bukak laptop, atau mungkin
sebab dah lama tak tengok kalender, atau mungkin 
sebab kita satu keluarga kepenatan baru sampai rumah 
dari johor semalam pukul 3 pagi. Dan, akak memang tak ingat
hari Jumaat tu adalah tarikh adik dilahirkan. :"(


Sanah Helwah adik!

Moga dirimu sentiasa dalam lindungan Yang Esa,
moga tercapai segala apa yang dicita, moga 
diberi kejayaan & kebahagiaan di dunia dan 
ukhrawi jua, moga diberkati usia yang diberikan-Nya, 
moga menjadi anak yang solehah penyejuk mata penenang jiwa.
Ameeen ya Robbi~


Insya-Allah nanti akak hadiahkan adik something ye?
Adik nak tudung bidang 60 kan?? insya-Allah, akak cuba usahakan. :)




Akak bersyukur kerana dikurnia seorang adik yang penyabar,
dan sentiasa bersabar dengan karenah kakak yang banyak karenah.
*berapa banyak karenah la*  (-,-")




4 comments:

siskahaidan said...

ya adik anda sangat penyabar . sangat . dan sangat .

aton said...

fine!! (-,-")
sentap 5 saat~
haha..

riha said...

comel sgt blog aton..ske..hee

aton said...

@riha

belog riha pon comel macam orangnya. :D



combat position