Sunday, October 21, 2012

AE + SV = kebaboom!! :)





siapa tahu AE tu apa sila angkat tangan!!
*angkat kening sebelah*

Sebenarnya sangat lah teruja dengan AE ni.
[hyperbola sungguh ruhani ni]
Jazakallah Encik Amir! 
*salah sorang pekerja di ofis*
Beliau la yang memperkenalkan saya dengan AE ni.

kepada kawan-kawan yang suka create/edit video 
dan mahukan satu hasil yang kebaboom..
memang sangat dsarankan korang cuba software AE ni..
kalau nak tahu hasilnya macam mana silalah klik 





Selain daripada AE, encik Amir juge memperkenalkan
saya dengan software Sony Vegas.


Actually, daripada zaman matrikulasi lagi dah
pernah dengar pasal Sony Vegas, cuma tatau la kenapa...
tak de perasaan pon nak cuba menggodeknya.. :D



notakaki :


Alhamdulillah...
pada 18 Oktober 2012,
satu program anjuran HSE department
telah berjalan dengan jayanya..dan untuk menyiapkan
montage perasmian, 3 hari tido pukul 4 pagi..
memang terrrbaik!! (@_@)





5 comments:

FiqRie Skeleton said...

saya faham kenap budak Bizcomp x tahu AE ngan SV tu.. hik3

aton said...

@FiqrieSkeleton

wuuuuu~~ (^^,)

haha...biasa saya guna cyberlink powerdirector atau ulead je dolu2...

tapi, alhamdulillah..setelah difahami AE dan SV ni...boleh la~~ :)

Anisa Anuar said...

ni...apatah lgai bdk stats...tah lgsg jakun dgrnye

aton said...

err...sekarang nisa dah dengar kan? hehehe :D

pN.rOs said...

tatau jugak hehe... nnti try surf



combat position