Saturday, August 20, 2011

sekadar berkongsi





kalau dulu Myspace..
lepas tu muncul Friendster..
naik pulak Facebook..
blogwalking dengan Blogger..
tweet..tweet dengan Twitter..
tup..tup..TUMBLR~

macam2 dah muncul zaman sekarang ni..
tak salah kalau kita pandai kawal diri daripada terleka..
dan kita juga mestilah pandai untuk 'fully utilize' kan ia..
'fully utilize' bagaimana? tepuk dada..tanya iman kita..


alhamdulillah...
dulu sangat-sangat tidak faham
dengan kaedah yang digunakan
TUMBLR ni..syukran kepada Encik Mofar..
sebab beliaulah yang memperkenalkan TUMBLR ni.. =)


"masa dolu-dolu pun,
kite semua mula kayuh basikal dengan roda tiga..
lama-lama, insya-Allah dah boleh bawak sebelah tangan je.."



e'eh?! apa pula kaitan beskal dengan
TUMBLR ni?? (O_o) ok..abaikan~
sekian... :)



notakaki:


[credit to tumblr]


ni antara pixca yang telah di reblog..
sebenarnya, ade banyak sangat2 gambar-gambar

dan kata-kata yang menarik...
rasa macam nak tunjuk semuanya kat sini..
tapi, terlampau banyak..so, kalau rasa-rasa
nak tengok yang lain..
jom! intai SINI~
:)





4 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

wah..ada thumbler..

bestla..sy ada view td..

teringin jgk nak buat satu tp xpndai nk reka ayat2 best..hehe..

aton said...

err..fatin pon boleh ada... :)
teringin? insya-Allah jika berkesempatan, fatin pon buat la... ^^,

Siti Safiah said...

br tau pasal tumblr gak..tq aton :)

aton said...

hehe..ur welkam kak piah~
sharing is caring..
caring is loving..
(^^,) lgpon, org tlg sikit sgt..yg lain tu, usaha akak yg gigih..heee~



combat position