Thursday, November 11, 2010

♫♪ dedicated 4 u







بسم الله الر حمن الرحيم



sedikit perkongsian utk teman2..


Dan daripada ibnu Umar ra katanya,
Rasulullah saw telah menepuk bahuku serta bersabda

"Hendaklah engkau jadi didunia ini seolah-olah berdagang di negeri orang
atau sebagai orang yang melintasi jalan."

Ibnu Umar ra berkata,
"jika kamu berada diwaktu petang
JANGANLAH KAMU TANGGUH ke waktu pagi dan
jika kamu berada di waktu pagi
JANGANLAH KAMU TANGGUH ke waktu petang."

"REBUTLAH kesempatan sewaktu kamu berada di dalam keadaan sihat
sebagai PERSEDIAAN di waktu engkau sakit dan
ketika engkau masih hidup sebagai BEKALAN ketika engkau mati."
(AlBukhori)


MySpace
notakaki :


jika kita merasa kn kita mahu membuat sesuatu perkara..
JANGAN kita menangguh kn masa nya..
kita tak tahu, adakah Allah masih meminjamkn
pada kita KESIHATAN yang baik dan
adakah kita msih dapat merasai nikmat2 Allah lagi pada hari esok??




"Fikir2kanlah....."






4 comments:

PuteriMuhassanah said...

Super Like!!!! Hehehe..

Tsk2, next sem tak dapat la korang gi hakim lagi eh, makan kat dc ajolah yer..huhu!

Thanks ikot jugak g makan, setelah dipakse! Haha..

Sayanglah korang sume junior2, and will miss you guys a lot!!!

atOn said...

yezza!! (^____^)v hak3~

hmmm..mcm asal ler nmpk nye...
DC saje...hehe~

no big deal kak put!!!
sbnrnye, hepi sesangat bile kak put suh ktorg pegi gak..itu tnde nye, tnpa kami...mesti sunyi..kn..kn??
hahaha~ [perah santan tol aton ni]

SAYANG sgt2!! kat senior2 kami ni...
will always miss all of u...huhu~

PuteriMuhassanah said...

Hahaha..sebenarnye k.put dah tersilap tempat letak post! Kui2... ;p

atOn said...

hahahaha..itu le psl~ (^_^)v



combat position