Wednesday, November 17, 2010

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ L.e.V.o.N




L.e.V.o.N..??
[Novel la!]


MySpace
uiks?!
mcm mane la plak
si
Aswad kucen ni boleh sesat sini!!O_o



بسم الله الر حمن الرحيم


haaa..sudaaaah~
dah mai dah mood membace novel aku ni..
[bkn senang korg nk tgk ak pegang buku novel]


buat mase nih, novel hasil penulisan HLOVATE
je yg dah berjaya mencuri hati minat aku..
[klw korg ade novel yg best..meh la kongsi dgn aku..ok?!]


actually, dah sangat2 lame dah beli buku VERSUS ni..
err...haaa, mase time BULAN PUASA tahun ni..
kat Dataran Cendikia a.k.a "DC"..


punya la lame simpan, sekarang ni baru la dpt bace..
saje je nak tunggu CUTI SEM..sbb tu baru bace ni~
[saje TAK MO bace mase beli dulu, sbb aku ni klw nk membace novel..
kene amek mase yg pjg..nk menghayati la konon..piiirah~
]



5 tahun 5 bulan = CHECK!!
aA + bB = CHECK!!
[TUNAS] = CHECK!!
VERSUS = on the way~~



MySpace
notakaki :

ni entry ke-2 pasal novel..
tak caye?? ok fine~
[klik sini]










4 comments:

MR. MIND said...

lama x baca novel, MM suka novel seram...tp tu lama dlu skrg tak tahu suka baca @ tak lg..hahha

atOn said...

@};- MM..
hehehe...dahsyat2..
smpai xtau dah suka baca @ tak??
wooo~

hmmmm, ni mesti sejak dah jumpe minat baru [berblogging] nih.. =)

Miss Tatsuya said...

gurindam dgn tunas je x bc lg... btw... i like versus~~

atOn said...

[TUNAS] best2!!! (◕‿◕)✿

tema & kesimpulan nye, semua hasil penulisan hlovate sgt2 best!! <3 hihi~



combat position