Saturday, July 30, 2011

Allah is the best of planners



bismillahhirrahmaanirrohim


"bila nak pegi Jualan Gudang ni aton??"
kata seorang sahabat...


"hmm..insya-Allah hari Jumaat,
sbb hari sabtu slalu
kuar dgn family..tp, tengok la mcm ne..
kerana perancangan Allah lebih tepat..(^_^)v "
jawab ku...

"Although they plan, Allah also plans..And Allah is the best of planners"
surah al-Anfal : 30 ♥

alhamdulillah!!...aku ke Jualan Gudang ini
pada hari sabtu..
daaaaan,
aku ke situ bersama keluarga ku... ^^,
walaupun ke sana untuk pertama kalinya, tapi, syukur ya Allah...
kerna Kau telah
mempermudahkan segala-galanya...

bukan sahaja mudah untuk mencari tempat yang dituju..
malahan juga, mudah untuk mencari buku yang dicari..




*ini lah poster tu..syukran kmnder hafiz!!




14 comments:

..بنت يوسف.. said...

tentang cinta??? best..best..best.. kenal CINTA baru kenal cinta..
terasing - bukan hanya sebuah persahabatan

atOn said...

yezza! sbb saya dengar ramai sahabat2 kata buku ni sangat best la, buku ni jd buku pertama yang dicari.. :D

terasing plak nampak unik..
mula2 tengok cover buku mcm tak menarik..tapi.. (^___--)v
"Don't judge a book by its cover.."

..بنت يوسف.. said...

lps ni leh bc Satu Rasa Dua Hati by ustz Pahrol...

lps terasing leh bc sinergi plk..

selamat membaca...

FiqRie Skeleton said...

tentang cinta !!! dah baca dah.. best ~~ hehe

siskahaidan said...

Ceh. Ambo terlambat? Huu.... Nak ugak..

atOn said...

..بنت يوسف.. : Satu Rasa Dua Hati dengan Sinergi ye kak? insya-Allah...thanx! (^_^)v

atOn said...

FiqRie Skeleton : wow!! ekau pon dah bace dah buku ni?? (~_~) ish.ish.ish...
:)

atOn said...

siskahaidan : nk ugak ape kak nad? (^_--)v nk tahu tak kak nad?? alhamdulillah org dpt beli dua buku tu..sbb mmg sgt2 sesak dan byk buku Hilal Asyraf da abes...syukur!! :)

FiqRie Skeleton said...

yup2.... adik nye.. hehe

atOn said...

alasan!! padahal sendiri punya...alamak aii, jgn le segan nk ngaku.. :>

FiqRie Skeleton said...

adik punye la.. kawan die bg.. :p

da baca stanza cinta?? best gak citer tu~

atOn said...

stanza cinta? klw xsilap..yang depa wat drama kat tv3 tu kn??
blom bace lagi..ade x best hlovate nye buku?? :D

Athicka said...

Salam 'alaik..aton-chan!!!
tak taw pun ade jualan gudang...Allah terlepas sudah =) takde rezki saye nmpknyer...lain kali la..aton bli bku ape jer??

atOn said...

wa'alaikumsalam...atiq-chan!!!
laaaa, oh yea?
asifah jiddan!! org promote kat fb..igt kn atiq akn perasan..hontoni gomen ne~~
insya-Allah len kali ye atiq syg~
org beli 2 buku kat atas tu..
Tentang Cinta dgn Terasing..
dgn 4 buah Solusi.. :D hehe~



combat position