Monday, July 11, 2011

followers disappear?







bismillahhirohmannirrohim..



MySpace
err..something wrong la dengan blogger.com ni..
bagi geng2 blogger yang perasan..

atau sesapa yang tahu punca..
boleh tak
kongsi..kenapa ada sesetengah blog
yang HILANG followers ada yang tak??..




VS





ni ada beberapa blog yang sempat diterjah tadi..
hmm, adakah perkara ini ada kaitan dengan
Penggunaan akaun YAHOO! pada blogger.com
hmm..ontah la~ (+__+)






7 comments:

hiDAyah_muRNi said...

oh tw gak pasal cte akaun yahoo tu..
ad je follower kt blog..hurm3~

FiqRie Skeleton said...

eh, snapshot pic follower gua x bgtaw.. nak kene saman ni.. c u in court mamoth... hahaha

hiDAyah_muRNi said...

hahaha. yeah g courtmamoth. afiq blanje!!

Atika Aula said...

box follower di blog sy pun hilang..dah brp hari dah jd cmni. dulu pun pnh jadi gak~ sy rasa xde kaitan dgn yahoo :) sebab sy guna gmail.

atOn said...

@};- hiDAyah_muRNi

a'ah..itu la psl..
murni nye blog ade~
(+_+) kompius2

atOn said...

@};- FiqRie Skeleton

oppss!! (^__^)v
hehehe..maap! maap!
lupe lak nk habaq mai kat shoutmix..
ok2!! c u in court mamoth~
heee

atOn said...

@};- Atika Aula

yup! betul3~
dah beberapa ari dah mende ni berlaku...mula2, igt kan blog saya yg prob..bile blogwalking..ade bberapa blog org lain pon jd centu.. :)



combat position