Wednesday, December 15, 2010

Dari sahabat untuk sahabat




بسم الله الر حمن الرحيم


Assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah!! ku panjatkan syukur ke hadrat-Mu
ya Allah..kerana telah memudahkan urusan ku
pada hari ini..


hype sume!!!

daripada pagi tadi keluar, tu la sebab tak dapat nk berBLOGWALKING..
sesampai je kat rumah, dan2 terus bukak blog tersayang ni..
[haish!!! memang xkenal erti penat betol cik aton ni!!]
alhamdulillah..masih ade yang
sudi untuk meninggalkan
notakaki mereka di shoutbox tu..


sooo, ape lagi..orang berbudi, kita berbahasa..
ceeewah! kita pon pegi la jalan2 blog mereka2
yang sudi lalu lalang kat sini.. (^^_)

tup! tup!! tadaaaaa~



dapat la satu award ni..
spesel daripada encik hakim..
[ehem..bukan awak sorang je yang dapat ye cik ton]
ni award khas untuk follower PILIHAN HATI..

thanx a lot ye Encik Hakim~



notakaki:
hmmm, bilalah Atonisation ni

nak buat award pulak kan..kn??


dush!!
berangan ke lebey ye~






2 comments:

Myaby said...

hai jiran bloglarian

teehee.. folow jiran!

atOn said...

@};- sis Myaby

hype!!
thanx inform..
klw x, mmg xtau la..hehe~



combat position