Monday, December 06, 2010

TV PERCUMA??!!


MySpace
[haaa..ape ni?]

بسم الله الر حمن الرحيم


"tengok tak kat TV AL-HIJRAH semalam??
ada the making of KETIKA CINTA BERTASBIH 2 (KCB2)..
serius hepi gilerr lah!! (n_n)"


okeh..mesti semua tertanya2, mana TV PERCUMA tu?? ..
woooo..silap laa..bukan tv percuma..
actually, SIARAN TV PERCUMA..
hehehe..gomen ne~

MySpace
prriiiitt!!
okeh habes~


ü --> AlHijrah merupakan stesen televisyen percuma (FTA) terbaru berpusat dan bersiaran penuh dari Pusat Islam Kuala Lumpur, lokasi strategik di ibu negara, merupakan stesen televisyen pertama dilahirkan dari inpirasi bercirikan Islam.

ü --> AlHijrah juga bakal ditonton melalui siaran ASTRO dan rancangan-rancangan TV AlHijrah menemui penonton melalui platform baru seperti internet serta telefon bimbit.

ü --> 5 transmisi telah bersedia untuk memancarkan siaran kepada penonton di Lembah Klang, Terengganu, Johor, Sabah dan Sarawak. Siaran ini telah mencakupi 55% daripada penonton televisyen di negara ini.







MySpace
notakaki:

SALAM MAAL HIJRAH 1432

nak tahu lebih lanjut mengenai TV ALHIJRAH ni??
klik sahaja pic bawah ni..
sekian terima kasih~






4 comments:

PinGu said...

bgus jugk ade tv mcm ni...
dpt mmbri ksedrn pada stiap indvidu..(^_^)v

En iLham said...

banyak juga iklan pasal tv al hijrah ni kat radio
tp belum berkesempatan nak tgk lagi
nant balik rumah baru boleh tgk

atOn said...

@PinGu

hmmm..itulah..
ada la lebih kurang mcm tv9..
tp, ni lebih islamik..
insya-Allah~

atOn said...

@En iLham

yup2..ade kesempatan nnt..tgk la..
mmg sgt digalakkan.. =)



combat position